Poznajcie Natalię Rajewską, która w dniu dzisiejszym świętuje swoje pierwsze półrocze w ARYZTA Polska! Po sześciu miesiącach zapytaliśmy Natalię o jej początki w ARYZTA oraz pierwsze wrażenia na temat naszej organizacji.
Natalia, przede wszystkim – skąd pomysł na ARYZTĘ?
ARYZTA jest mi znana od momentu uruchomienia piekarni w Strzegomiu w 2013 roku. Pochodzę z pobliskiego Wałbrzycha, gdzie dużo mówiło się o powstaniu nowego zakładu produkcyjnego. Dodatkowo, szeroko pojęta branża piekarniczo-cukiernicza od zawsze była mi bardzo bliska. Od najmłodszych lat spędzałam mnóstwo czasu w rodzinnej, lokalnej piekarni, którą do dziś prowadzą moi rodzice, a wcześniej dziadkowie i pra-dziadkowie. Kiedy w odpowiednim dla mnie czasie zauważyłam ogłoszenie na stanowisko Junior PM w ARYZTA, było to dla mnie oczywiste, aby zgłosić swoją kandydaturę – i oto jestem.
Czy wybór stanowiska wiąże się z Twoimi zainteresowaniami?
Cała branża spożywcza jest obiektem moich zainteresowań, a wszelkie nowości i mechanizmy rynkowe od zawsze przyciągały moją uwagę. Zagadnienia operacyjne jak również same procesy produkcyjne są dla mnie bardzo interesujące. Praca Junior PM pozwala niejako pogodzić te obszary, a interdyscyplinarność stanowiska umożliwia mi realizować się na wielu płaszczyznach oraz zdobywać doświadczenie nie tylko w Dziale Marketingu, ale i poza nim.
Co na początku było dla Ciebie największym zaskoczeniem?
Od początku wiedziałam, że zakłady ARYZTA Polska to bardzo duże piekarnie z ogromnymi możliwościami dlatego nie chciałabym mówić o zaskoczeniu, a raczej o ogromnym wrażeniu. Doskonale pamiętam swój pierwszy dzień pracy, kiedy to mogłam na żywo zobaczyć linie produkcyjne i przekonać się w namacalny sposób jak w rzeczywistości wygląda produkcja bułek na taką skalę. Kiedy zestawiłam to ze wspomnieniami z małych i średnich piekarni, w których bywałam w przeszłości, zrobiło to na mnie piorunujące wrażenie.
Czy po pierwszych miesiącach pracy zmieniłabyś coś w organizacji?
W samej organizacji raczej nie. Jestem tu za krótko. Zauważyłam natomiast, że ARYZTA często bierze udział w różnego rodzaju wyzwaniach biegowych. Proponuję również otwartość i aktywizację do rywalizacji związanej z wyścigami rowerowymi!
Jakie wyzwania przed Tobą?
Przede mną wiele zadań związanych z opracowaniem strategii na rok 2024. Bez wątpienia dużym wyzwaniem jest nasza nowa marka bułek hamburgerowych – BakerVille. Produkty te już dziś dostępne są w sprzedaży, np. w sklepach sieci Stokrotka, natomiast wciąż jest to dopiero początkowa faza dużego projektu. Planujemy przede wszystkim poprawić rozpoznawalność marki oraz zwiększyć dostępność produktów BakerVille w sklepach.
Natalia, serdecznie gratulujemy Ci efektywnego procesu wdrożenia w ARYZTA Polska. Po pierwszych miesiącach możemy śmiało powiedzieć, że zadania Junior Product Managera z pewnością są w dobrych rękach. Życzymy Ci wielu inspirujących i rozwojowych projektów oraz dużo satysfakcji z wykonywanej pracy! Powodzenia!