Pomysły Andrzeja Polana na ciekawe i zbilansowane posiłki z pieczywem w roli głównej będzie można znaleźć zarówno w jego social mediach, jak i na kanałach społecznościowych i stronie kampanii: www.LaczyNasCosDobrego.pl,
Głównym celem kampanii cały czas pozostaje edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego istotnym udziale w codziennym jadłospisie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół jakości wyrobów piekarniczych - zwłaszcza tych dostępnych do zakupu od razu po wypieku.
Inicjatorem akcji jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, które poprzez swoją codzienną działalność przybliża konsumentom zalety pieczywa i korzyści wynikające z jego spożywania, obalając jednocześnie mity z nim związane, a swoje przekazy opierając na naukowej wiedzy
i merytorycznych argumentach.
Przedstawiciele Stowarzyszenia Producentów Pieczywa przypominają, że pieczywo produkowane w technologii do wypieku ma wiele zalet i jednocześnie jest ono przygotowywane zgodnie z tradycyjnymi recepturami. Produkty są dostępne dla konsumentów o różnych porach dnia, co dodatkowo pozwala znacznie ograniczyć marnowanie żywności, ponieważ wypieka się je w ilości adekwatnej do aktualnego ruchu w sklepie.
Druga edycja kampanii „Łączy nas coś dobrego” potrwa do końca stycznia 2024 roku.